"livet är skit"

hanna (j...) sa det så gulligt idag vid skåpen när vi skulle gå så jag kunde bara inte låta bli o ha det som rubrik.
idag på idrotten hade vi dans, lite olika o sen skall vi komma på en egen dans! skojskoj jag har sån bra grupp!
= felicia, hanna, mikaela, daniella och rebecka. oj så bra vi blir!
bara lite dumt kanske för nu kan jag inte göra annat än o försöka komma på en dans! HAHA
men jag måste verkligen göra svenska för jag ska lämna in den imorgon, e inte riktigt säker på om jag kommer hinna eller inte. har bara skrivet 1 783 ord än så länge! men jag jobbar på det...
trots att min plånbok sätter stop för fler inköp från rabens.
så kan man inte annat än att älska deras kläder, framför allt tunikor och klänningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback