Rebecka här!

Nu är det äntligen dags för mej att blogga lite här på Hannas fina blogg! Hehe, jag tycker det är grymt att hon har internet i USA, då kan jag få en del av min dagliga dos av Hanna på hennes blogg iaf! Hehe, vi brukar ses varje dag i stort sett, så behöver jag ens skriva att jag saknar henne? Nää, bra jag tror att ni fattar det!

Hehehe om drygt en månad så ska vi till Cheer DM tillsammans! Det kommer verkligen bli så sjukt skoj! Vi kommer att heja på alla GCO lag, men när sabres kör kommer vi nog att skrika lite extra för att min lillasyster är med där! Jag är så stolt över henne!


Nu tänkte jag vara en snäll kompis och ge henne lite uppdate från skolan, hehe det som är bra om hon pluggar. Kanske tråkigt för er andra att läsa men men...

Matte: vi har prov på onsdag... 237-249 och 252-253. Ganska mycket som i matte A, så det fixar du lätt!
Fysik: vi hade fram tills 5.19 i uppgifter och du kan kolla sidorna som hör till. Provet var jätteenkelt så stressa inte i onödan över det.

Detta var nog det viktigaste som du kan göra, har försökt att skriva fina anteckingar till dig på lektionerna som du kan få skriva av sen :) hehe vi har börjat ha kemiläxförhör så se till att göra dem läxorna med :)

Saknar dej så mycket men snart är du hemma hos mej igen :)



såhär ser jag ut på ett ungefär, hehe.

XOXO


Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback