Rubrik:

nu på vintern har jag fått extremt elektiskt hår. vad jag än gör står det åt alla håll o kanter.
har hela tiden undrat varför, och kassören på indiska (va tvungen o köpa en halsduk för jag frös ihjäl o indiska va dom enda som hade en riktig halsduk nu när alla affärer bara får in sommar kläder...) sa att det var för att det är så kallt. men hon sa att jag skulle googla det o se, he he. så klart gör jag väl det. hittade en person som hade ställt en fråga till veco revyn o frågat precis samma sak... läs om det här.

Kommentarer
Postat av: Hanna

På kicks finns det ett schampoo och balsam som heter aussie som är döööbra mot ekektriskt hår1

2011-02-25 @ 19:42:14
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback