no words

märker att mina inlägg blir tråkigare och tråkigare...
vet inte vad jag skall göra åt detta? tips någon?
vet inte om jag orkar fortsätta blogga.
och nej jag e inte dryg bara jävligt trött
och att blogga tar faktiskt väldigt lång tid.
sjukt mycket tid egentligen.
även om man inte är storbloggare
eller något så lägger man ändå
ner mycket tid på bloggen.
tid som skulle kunna gå åt att
leva livet istället för att skriva
om det.
orkar jag blogga?
vill jag blogga?
hinner jag blogga?
varför ska jag blogga?
vad ska jag blogga om?
ska jag byta blogg?
jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt!!!!



kan du vissa allt du köpte i USA? <33333333

2011-02-22 @ 12:23:13
Postat av: elsa

orkar du blogga? hoppas det

vill du blogga? jag vill att du ska blogga

hinner du blogga? ta dig tid, det behövs lite avbrott i pluggandet

varför ska du blogga? för att jag ska veta vad som händer i ditt liv och att du mår bra

vad ska du blogga om? dig själv och det du är med om

ska du byta blogg? nej det låter jobbigt

2011-02-22 @ 19:22:25
URL: http://elsajonsson.blogg.se/
Postat av: linnéa

klart du inte ska sluta blogga! läser den varje dag :). Lägg in mer bilder bara o på outfit's osså :)

jag gillar din blogg jättemkt!

2011-02-22 @ 21:00:57
URL: http://linneavillaume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback