bitch

jag brukar inte blogga om så privata saker egentligen men jag måste bara skriva av mig lite.
ni behöver inte fråga massa frågor om vem det är osv för jag kommer inte svara på något sådant.
jag vill bara skriva att jag är trött på det här! vad hände egentligen? jag menar vi var ju så bra vänner.
varför kan det inte bara vara som de va innan, jag vet att man växer ifrån varandra ibland. men jag hoppades verkligen att det inte skulle hända oss. Men nu är det som det är och jag skall inte hålla på o skriva om massa saker på bloggen. jag vet att du läser men jag ville bara få sagt detta.

Kommentarer
Postat av: josefin

va e de som har hänt?

ni kan väl bara prata om de så blir de bra igen eller?

hoppas allt löser sig :)

2011-01-11 @ 16:13:31
Postat av: DANIELLA

naaw<3 finns här bebis de vet duu<33

2011-01-11 @ 19:32:18
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vad är ditt problem?

2011-01-11 @ 21:51:12
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback