de där med rim kanske inte e min grej ändå

jaa precis som de står i rubriken... det är så fruktansvärt svårt att rimma!
och så tänkte jag vara lite fiffig som skulle komma på ett  nytt sätt o rimma på o inte bara som jag gjort innan.. som ni ser i inlägget under, men det gick inte särskilt bra. aja ett tappert försök.
nu är det helg igen, så skönt! men för min del blir de mest plugg eftersom jag måste jobba före med de mesta, jobbigt, men värt!
idag skall jag träffa elsa!! så skoj, jag saknar henne ska ni veta. men vi ska iaf va duktiga och åka o träna!
förresten så klippte jag mig igår (ska blogga om igår sen), hur det blev? det vet jag inte riktigt. blev jag nöjd? det vet jag inte de heller, de kommer antagligen lite bilder sen när jag vet, om jag blev nöjd dvs.
tråkigt inlägg utan bilder, men så blir de ibland. rätt ofta för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback