game-z + ny kategori

nu sitter vi på gz efter vi har tränat... fyi. det blev boxning istället för step, bara det att boxningen var i 90 min istället för 60. men vi va allt duktiga tycker jag som kämpade på. för er som inte kört boxning på friskis innan, det är jobbigt! styrka och boxning... och sånt tempo. men vi e biff båda två så vi orkade!
nu blev de ett jättetråkigt inlägg som de alltid blir när man bloggar bara för att blogga!
det jag egentligen skulle säga är att elsa att fått en egen kategoripå bloggen och mitt lösen så hon ska kunna blogga när hon vill:) elsa, bästis, kommer blogga för mig när jag e i usa så ni har något roligt o göra på dagarna.
så tacka henne, hehe.


familjefoto, de e bara elsa som saknas, men ni kan väl tänka att hon sitter där mellan oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback