sovmorgon

det händer ju inte så ofta, så när stunden är kommen måste jag bara blogga om det!
idag har vi alltså sovmorgon, vilket vi aldrig har annars utan vi börjar alltid 8.00, men idag skall vi ha teori på idrotten så det var ju lite skönt. och klantig som jag e lyckades jag inte ge mig själv någon sovmorgon?! min mobil ringde för väckning vanlig tid, dvs. halv sju. och jag förstod verkligen inte varför den ringde så tidigt. sen slog det mig, jag ändrade ju aldrig tiden... och när man vaknat en gång så har man ju förstör hela "sovet" liksom, då kan man ju inte somna om!
okej det händer att jag somnar om men då måste jag vara förbaskat trött!

favorit i repris!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe, jag visste inte om att vi hade sovmorgon och fick sitta ensam i skolan och vänta (n)

2011-01-20 @ 09:30:46
URL: http://hahihoheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback