svar på kommentar och mycket mer

svar: exakt vad det är som har hänt är privat, eller iaf inget jag tänker skriva ut på bloggen.
men som de flesta vet är det om r.
jag trodde aldrig att det skulle bli såhär, det var inte så det skulle bli. även om jag vill att allt ska bli bra igen, så vill jag samtidigt inte det. för jag orkar inte när du ska hålla på såhär. va e grejen liksom?
hur svårt kan det vara att stå för det man säger? vi har gjort mkt roliga saker tillsammans men sånt här kan man inte bara låtsas som att de aldrig hänt.
jag och r går som många vet i samma klass och även i samma cheerleading. men vi har sagt att vi skall försöka så gott vi kan i skolan och i cheerleadingen. vi måste ju fortsätta gå i skolan även om det blev såhär.
vi har även sagt att vi inte skall blanda in några andra i det här eftersom vi har så många gemensamma vänner. det kommer bli svårt men vi skall försöka så gått de går. vi får se hur det blir.

det är som det är, även om jag inte gillar att vi har det som det är just nu.
men måste bara få säga detta fuck you om du tror att man kan hålla på såhär.
nu skall jag sluta blogga för jag e bara arg, ledsen och besviken.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

moget, riktigt moget hanna. Förresten så vem är det som ljuger 24/7?

2011-01-11 @ 22:26:37
Postat av: R&E

2011-01-12 @ 01:41:45
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/
Postat av: Bexxiie

fin blogg :)

2011-01-12 @ 13:16:46
URL: http://bexxiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback