det går in; och ut

plugget går åt helvete, va fanken e mitt problem?
jag e så hungrig, o idag  när mamma faktiskt hade köpt mat säger hon "men det du äter e ju gris".
tack för den. tror du jag tänker äta mer nu? nej tack aldrig. hejdå jag svälter.
iaf, historian går in o sen ut, det fastnar bara inte.
har suttit i en halvtimma nu o försökt lära mig trippelalliansen och entenden under  1914 i europa, dvs. före första världskriget. men nej det fastnar inte.
men okej jag gör ett sista försök:
Trippelalliansen: Tyskland, Österrike-Ungern och Italien
Ententen: Storbritannien, Frankrike, Finland, Ryssland, Serbien och Montenegro.

Trippelalliansen: Tyskland, Österrike-Ungern och Italien
Ententen: Storbritannien, Frankrike, Finland, Ryssland, Serbien och Montenegro.
Trippelalliansen: Tyskland, Österrike-Ungern och Italien
Ententen: Storbritannien, Frankrike, Finland, Ryssland, Serbien och Montenegro.
fml, det fastnar inte. jag e inte gjord för historia.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

MEN KOM HIT OCH ÄT DÅ DIN BEBIS! HÄR FINNS MASSOR AV MAT! OCH GLASS OCH KAKOR :) MUUUUUUUMS, SÅ KOMSIIKOMSIIIIIIIIIIIIIIIIII

2011-03-10 @ 20:18:57
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback