I K E A

ikea e verkligen inte the place to be när man är sjuk.
herregud kan ha varit bland de värsta jag varit me om, okej det slår inte ullared med becka o bella, herre va folk!
men ikea va värre ändå eftersom jag gick runt o hosta varannan sekund osv. he he nu e halva sverige smittat också.
fett. vi hittade iaf massa bra saker till rummet; en till garderob, en byrå o ha under tv:n, ben till skrivbordet och aa det va nog det :)
nu ska jag bara lägga mig o viiila och inte göra någonting så jag blir frisk tills imorgon, då väntar en dag i skolan och aerobics ju! inte värt att missa det inte.
jag som verkligen måste ha hjälp med matten inför provet på onsdag. jag fattade inte i fredags, kanske för jag höll på o bli sjuk o inte kunde koncentrera mig?, o nu orkar jag inte plugga, inte blogga heller för den delen.
så nu ska jag sluta babbla o vila o sen ska jag ringa elsa o hitta på nåt bra:)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

:O är det där dina båda garderober med dina kläder i?!? :D

2011-03-14 @ 18:03:15
URL: http://linneavillaume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback