jag hinner inte vara sjuk

shit, jag håller på o bli sjuk. det går bara inte, jag hinner verkligen inte det just nu.
skoj att man ska sitta o plugga historia hela natten också.
mitt huvud, hals, ögon, näsa o allt bara dödar mig. hur ska detta gå?
just nu skriver jag en lista med viktiga årtal, menar dom på riktigt att jag skall komma ihåg alla dessa tills imon?
listan är inte ens halvt klar ännu, shit pomfritt!
och så kom jag på en annan sak. tänk va bra om hitler aldrig hade funnits.
vi hade sparat flera hundra tusentals liv(behöver jag ens förklara hur jag tänker), flera tusentals träd (tänk alla sidor det står om Hitler i våra böcker, det måste va flera skogar vi hugt ner bara för att skriva om denna man), o tänk så mycker pengar vi skulle sparat (jag menar alla dessa timmar vi läser om honom, om vi kunde skippat det så hade vi sparat tid... tid=pengar)
nu ska jag upp o sova, det får gå som de går,
bara jag lever imorgon när jag vaknar, då blir jag glad.


Kommentarer
Postat av: frillan

Hahahahaha shit vad kul du är! och jäklar vad rätt du har! historian går käpprätt åt helvete.. Lycka till och krya på dig hunniii

2011-03-10 @ 20:59:17
URL: http://feeliciasofia.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du skriver så snygggt hannaa!! :) även om detta nu va vänt åt alla håll haha :P

2011-03-10 @ 21:34:08
URL: http://linneavillaume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback